Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
crm (system pro rizeni vztahu se zakazniky)Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
(Max Vagner)2021, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ixkdr/ | Podniková informatika / | Práce na příbuzné téma
Návrh informační podpory pro řízení vztahů se zákazníkem
(Matěj Kavka)2020, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/uhcgm/ | Systémové inženýrství a informatika / Podniková informatika | Práce na příbuzné téma
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
(Samuel Trstenský)2020, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/a6nn3/ | Podniková informatika / | Práce na příbuzné téma
Informační technologie jako prostředek pro podporu řízení vztahu se zákazníky
(Dominika Mittasová)2022, Bakalářská práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//vgx5o2// | Ekonomika a management / Management podniku | Práce na příbuzné téma
Zavedení CRM systému pro obchodní oddělení společnosti OMAX Holding s.r.o.
(David Mareš)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ksfvz/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Využití moderních webových technologií pro vývoj prototypu typového CRM pro malé podniky
(David Zoufalý)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78577 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma
Návrh a implementace CRM systému pro optimalizaci firemních procesů obchodní firmy
(Petr Kučera)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/zs3v7/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Návrh analytické nadstavby CRM systému pro podporu rozhodování
(Ondřej Holík)2020, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/s3suq/ | Podniková informatika / | Práce na příbuzné téma
Projekt zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve Sportcentru Želva
(Jarmila Vyrubalová)2015, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//amfpbi// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma
Nasazení systému pro řízení vztahu se zákazníky v technologické společnosti
(Daniel Urminský)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//8pa6lw// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma