Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
cross-cultural marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Influencer marketing - cross-cultural study
(Tuan Vu Dao)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tegrf/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
(Egor Demtsev)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90023 | International Management / | Práce na příbuzné téma
A Cross-Cultural Analysis of Fair Trade Marketing Strategies in the Czech Republic and the United Kingdom
(Pavlína VOJTÍŠKOVÁ)2013, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//5t864j// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Global Marketing and Local Culture
(Giorgi Tugushi)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/htpf4/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
A Cross-Cultural Analysis of Consumer Behaviour on the Indian and Czech Beer Markets
(Bineesh Bino)2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146957 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Global marketing and local culture
(Marzhan Aliyeva)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bzgr0/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Is tobacco advertising ethical or unethical? A cross cultural research between Germany and Russia.
(Sara Denise Wüst)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73158 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Cross Cultural Aspects of Advertising-Cultural Analysis of Mongolian and Chinese Web Sites
(Tuvshinzaya SANDUIJAV)2008, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ay3p68// | Ekonomika a management / Management and Economics | Práce na příbuzné téma
A comparative analysis of consumer’s perception of hotel restaurants in Great Britain and New Zealand (Relationship marketing study)
(Jana Nekudová)2014, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z53k6/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Comparative Analysis of the Cultural and Business Practices of South Korea and Central European Countries
(Monika Kubíková)2011, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/89203 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma