Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
cross-medialni kampaneKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Spotřebitelské chování specifické cílové skupiny "Aktivní kynologové"
(Anna CHYTILOVÁ)2012, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ymolwr// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Online marketing portálu iKariéra.cz
(Štefan Kuzmiak)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/13425 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Internet-nejrychleji rostoucí reklamní médium a jeho vztah k tradičním formám inzerce
(Eva HANNICHOVÁ)2007, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//0cizv4// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma