Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

cultural product

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

The Influence of Globalization on Czech and Turkish Cultural Identity
 (Markéta Růžičková)

2012, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/r2vwn/ | Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk | Práce na příbuzné téma

Social drama, Cultural Trauma and Public Memory. The case of Madimak Massacre in Turkey
 (Fabio Salomoni)

2020, Disertační práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/kz7z9/ | Sociology / | Práce na příbuzné téma

Cultural tourism and cultural market in Bosnia and Herzegovina ? Promotion strategy of the national product
 (Tanja MIĆIĆ)

2012, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//3zrk1g// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma

Is Cultural Evolution Evolution? Some Methodological Problems of Application of Evolutionary Theory on Culture, with Special Reference to Religion
 (Radek Kundt)

2014, Disertační práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/csur6/ | Filozofie (čtyřleté) / Religionistika | Práce na příbuzné téma

Kulturní produkt na příkladech z výkonného umění a kulturního dědictví
 (Kamila Gandalovičová)

2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/54148 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma

Kulturní památky Slovenska na Seznamu světového dědictví UNESCO. Volnočasový produkt se zaměřením na kulturní turismus.
 (Aneta Tranová)

2020, Diplomová práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/xlwvp/ | Historická studia / Kulturní dědictví v regionální praxi | Práce na příbuzné téma

Kultúrna a spoločenská rola vína
 (Simona Micháliková)

2022, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická

https://is.vsh.cz/th/i83wx/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma

Mediální konstrukce produktu: pivo jako socio-kulturní fenomén v televizní reklamě
 (Jakub Ročňák)

2009, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/jlunj/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma

Místa dětství a mládí českých kněžen a královen – manželek přemyslovských panovníků. Tematický produkt z kulturního turismu
 (Barbara Solawová)

2021, Diplomová práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/doqtf/ | Historická studia / Kulturní dědictví v regionální praxi | Práce na příbuzné téma

Moravské državy rodu Žerotínů. Volnočasový produkt se zaměřením na kulturní turismus.
 (Michaela Staňková)

2021, Diplomová práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/rxa1e/ | Historická studia / Kulturní dědictví v regionální praxi | Práce na příbuzné téma