Theses on the same topic (having an identical keyword):
cultural industryKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Economic importance of cultural industry in South Korea
(Zuzana Hajduková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88294 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Millennials and Cross-Cultural Virtual Teams in the Industry 4.0 Context
(Robert Pradl)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74997 | Ekonomika a management / International Management | Theses on a related topic
Corporate social responsibility and hospitality industry in Da Nang, Vietnam
(Hong Dieu Phuoc Vo)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//736crn// | Economics and Management / | Theses on a related topic
Marketing in various cultural and social settings
(Valeriya Andrushchak)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xewbc/ | Marketing Communication / | Theses on a related topic
Influence of marketing and advertising on Food Industry
(Anna Tsoy)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tgzo9/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
(Lev Alimpiyev)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fkta3/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Z Petersonovy perspektivy: od kulturní produkce ke kulturní spotřebě
(Štěpánka Weikertová)2016, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dfjzp/ | Sociologie / | Theses on a related topic
A Cross-Cultural Analysis of Consumer Behaviour on the Indian and Czech Beer Markets
(Bineesh Bino)2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146957 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Theses on a related topic