Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
cultural industryKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Economic importance of cultural industry in South Korea
(Zuzana Hajduková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88294 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Cultural Effects on Consumer Behavior and Marketing Mix for a Global Company – India and Czech Republic Comparison
(Ashish Kumar)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//lheoxi// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Millennials and Cross-Cultural Virtual Teams in the Industry 4.0 Context
(Robert Pradl)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74997 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Consumer behavior in fashion industry.
(Komal Verma)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//m5y3o9// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Corporate social responsibility and hospitality industry in Da Nang, Vietnam
(Hong Dieu Phuoc Vo)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//736crn// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Marketing in various cultural and social settings
(Valeriya Andrushchak)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xewbc/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Adornova koncepce kulturního průmyslu v 21. století
(Petr Zapletal)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j7gdq/ | Filozofie / | Práce na příbuzné téma
Influence of marketing and advertising on Food Industry
(Anna Tsoy)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tgzo9/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
(Lev Alimpiyev)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fkta3/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Z Petersonovy perspektivy: od kulturní produkce ke kulturní spotřebě
(Štěpánka Weikertová)2016, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dfjzp/ | Sociologie / | Práce na příbuzné téma