Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
cultural perceptionKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Cultural Perceptions during the American Colonization as the Influence on the North American Horror Genre
(Jan Čapek)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/c7zwp/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
University Student Perception of Selected Cultural Ecosystem Services Provided by Rivers in Chilean Cities: Comparative Study
(Michelle Puškárová)2023, Bakalářská práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//cae45q// | Regionální rozvoj / | Práce na příbuzné téma
Managing Cultural Diversity
(Monika Thapa)2020, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fsz88/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (angl.) | Práce na příbuzné téma
Adolescents’ and emerging adults’ attitudes towards people living with HIV and AIDS and their risk perception of HIV
(Violeta Zefi)2017, Disertační práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/syz1s/ | Psychologie (čtyřleté) / Sociální psychologie (angl.) | Práce na příbuzné téma
Cultural Effects on Consumer Behavior and Marketing Mix for a Global Company – India and Czech Republic Comparison
(Ashish Kumar)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//lheoxi// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Cultural Communication: From Inner Thoughts to Dialogue
(Glory KUBICEK)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//8vy82p// | Humanities / Euroculture | Práce na příbuzné téma
A comparative analysis of consumer’s perception of hotel restaurants in Great Britain and New Zealand (Relationship marketing study)
(Jana Nekudová)2014, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z53k6/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
(Barbora Flegelová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gwfvx/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Digital Copyright Contested. A Cultural Sociological Approach to Online Debates on Creativity, Control and Salvation
(Roosje Karlijn Derks)2015, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/noln6/ | Sociologie / Kulturní sociologie (angl.) | Práce na příbuzné téma