Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

cultural perception

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

The Cultural Perceptions during the American Colonization as the Influence on the North American Horror Genre
 (Jan Čapek)

2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/c7zwp/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma

University Student Perception of Selected Cultural Ecosystem Services Provided by Rivers in Chilean Cities: Comparative Study
 (Michelle Puškárová)

2023, Bakalářská práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//cae45q// | Regionální rozvoj / | Práce na příbuzné téma

Managing Cultural Diversity
 (Monika Thapa)

2020, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/fsz88/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (angl.) | Práce na příbuzné téma

Adolescents’ and emerging adults’ attitudes towards people living with HIV and AIDS and their risk perception of HIV
 (Violeta Zefi)

2017, Disertační práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/syz1s/ | Psychologie (čtyřleté) / Sociální psychologie (angl.) | Práce na příbuzné téma

Cultural Effects on Consumer Behavior and Marketing Mix for a Global Company – India and Czech Republic Comparison
 (Ashish Kumar)

2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//lheoxi// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma

Cultural Communication: From Inner Thoughts to Dialogue
 (Glory KUBICEK)

2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//8vy82p// | Humanities / Euroculture | Práce na příbuzné téma

A comparative analysis of consumer’s perception of hotel restaurants in Great Britain and New Zealand (Relationship marketing study)
 (Jana Nekudová)

2014, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/z53k6/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
 (Barbora Flegelová)

2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/gwfvx/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma

Digital Copyright Contested. A Cultural Sociological Approach to Online Debates on Creativity, Control and Salvation
 (Roosje Karlijn Derks)

2015, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/noln6/ | Sociologie / Kulturní sociologie (angl.) | Práce na příbuzné téma