Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
cultural strategyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Re-orientalism as a Writing Strategy: Generational Gaps or Cultural Differences in Jhumpa Lahiri's The Namesake and Amy Tan's The Joy Luck Club
(Lucia Tupá)2015, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/g8huf/ | Humanitní studia / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Cultural diplomacy of the Czech Republic in Finland: current state and strategy of its development
(Anna Rezvukhina)2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/eettf/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Branding in the Czech Republic. Etymology of some business terms with focus on cultural aspects of branding strategy in the Czech Republic.
(Natálie KOSTOHRYZOVÁ)2019, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//jijj2k// | Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - ruština | Práce na příbuzné téma
INFLUENCE OF CULTURAL FACTORS ON MARKETING STRATEGY IN E-SHOPPING. CASE STUDY OF ASOS IN RUSSIA
(Evgeniya Volodina)2018, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//moktud// | Economics and Management / European Agrarian Diplomacy | Práce na příbuzné téma
Cultural tourism and cultural market in Bosnia and Herzegovina ? Promotion strategy of the national product
(Tanja MIĆIĆ)2012, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//3zrk1g// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingové strategie společnosti Cultural Care Au Pair a návrh na její vylepšení
(Kateřina Husáková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89010 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Marketing in various cultural and social settings
(Minh Chau Nguyen)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yeypb/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
(Mariia Titova)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gddbj/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Analýza kulturního života a strategický plán rozvoje kultury v Jeseníku s přihlédnutím k jeho lázeňskému charakteru
(Anna Hrubá)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qcsfo/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma