Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
customer experienceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
(Jayesh Rane)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/l8rhw/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Customer Experience
(Matej Sršeň)2021, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/i5hny/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Customer experience
(Andrea Brayerová)2021, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/h9iqf/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Customer experience (CX) in services
(Olha Hodunova)2024, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/dom9n/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Customer experience (CX) in services
(Clintu Victor)2024, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/loy3i/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
(Lucie Šperková)2015, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78568 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Význam customer experience v hotelech a penzionech
(Martin Pleyer)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/sanqc/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Customer Experience
(Ľuboš Turis)2019, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/od8ej/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Customer Experience
(Ľuboš Turis)2019, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/od8ej/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
(Kryštof Luňák)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/equ35/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma