Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
customer relationshipKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
(Trupeshkumar kanubhai Patel)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//q57s6v// | Informatics / | Práce na příbuzné téma
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
(Huong Thanh Duong)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fy3dl/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Customer relationship management jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniků
(Jana Marková)2013, Disertační práce, Ekonomická fakulta / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
• http://theses.cz/id//4pc0yn// | Ekonomika a management / Organizace a řízení podniků | Práce na příbuzné téma
Customer relationship management na průmyslových trzích
(Andrea Vyplelová)2011, Bakalářská práce, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/87877 | Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu | Práce na příbuzné téma
Customer Relationship Management ve společnosti XYZ
(Martin CIGÁNEK)2012, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//s0cy1q// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
CRM - Customer Relationship Management v podniku DELIMAX, a.s.
(Ladislav HYNEK)2010, Bakalářská práce, Fakulta logistiky a krizového řízení / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//z3ghwl// | Ekonomika a management / Logistika a management | Práce na příbuzné téma
Aufbau eines dynamischen Customer-Relationship-Managements in Hochschulen vor dem Hintergrund lebenslangen Lernens--Modelltheoretische Betrachtung am Beispiel der Zielgruppe der Alumni
(Frank NOCKEMANN)2011, Disertační práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//wpv4va// | Pedagogika / Andragogika | Práce na příbuzné téma
Customer Relationship Management jako konkurenční výhoda firmy Manex and Co a. s.
(Barbora HOVĚZÁKOVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//1zun7x// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma