Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

customer

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 25 prací)
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
 (Jayesh Rane)

2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/l8rhw/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma

Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
 (Lucie Šperková)

2015, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/78568 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

CUSTOMER SERVICE QUALITY, CUSTOMER RETENTION AND SWITCH INTENTIONS: A GHANAIAN RETAIL BANK'S CUSTOMERS VOICE.
 (Justice Banahene)

2024, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště VŠCHT Praha / Vysoká škola chemicko-technologická v Praze

http://theses.cz/id//edu3lo// | Sectoral Management / | Práce na příbuzné téma

Digital maturity level and success in customer acquisition - Strategic impulses for staying competitve through potentials in customer profiling - a study in the oil and gas industry
 (Dominique Ellen Michaela Futterer)

2024, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//evsxph// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma

Customer Prefferences Towards Online Food Delivery Services
 (Olesia Hlushchenko)

2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

https://is.ucp.cz/th/xm5x1/ | Hospitality Management / | Práce na příbuzné téma

Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
 (Nadezhda Iliyanova Rusinova)

2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/75080 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma

Customer Experience
 (Matej Sršeň)

2021, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/i5hny/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Customer perception of retail marketing strategies
 (Bishal Debbarma)

2024, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/jq2pg/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma

Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
 (Diana Korosteleva)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze

https://is.vsh.cz/th/epv1y/ | Hospitality Management / | Práce na příbuzné téma

Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
 (Anitta Mathew)

2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/gflwk/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 25 prací)