Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
customerKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
(Jayesh Rane)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/l8rhw/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
The Customer-Centric Imperative: Digital Strategies for Increasing Customer Loyalty in Hospitality sector in India
(Prathvi Kumar)2025, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//ovzqqy// | Business Administration / Management of Business Processes | Práce na příbuzné téma
Digital maturity level and success in customer acquisition - Strategic impulses for staying competitve through potentials in customer profiling - a study in the oil and gas industry
(Dominique Ellen Michaela Futterer)2024, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//evsxph// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
CUSTOMER SERVICE QUALITY, CUSTOMER RETENTION AND SWITCH INTENTIONS: A GHANAIAN RETAIL BANK'S CUSTOMERS VOICE.
(Justice Banahene)2024, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště VŠCHT Praha / Vysoká škola chemicko-technologická v Praze
• http://theses.cz/id//edu3lo// | Sectoral Management / | Práce na příbuzné téma
How AI-Powered Chatbots Empowering the Telecom Industry to Deliver Exceptional Customer Experiences
(Shafeer Puthiyaveetil Abdulkareem)2025, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/tlijg/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Customer Prefferences Towards Online Food Delivery Services
(Olesia Hlushchenko)2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/xm5x1/ | Hospitality Management / | Práce na příbuzné téma
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
(Nadezhda Iliyanova Rusinova)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75080 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
(Lucie Šperková)2015, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78568 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Customer experience
(Andrea Brayerová)2021, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/h9iqf/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
The Impact of Service Quality on Customer Satisfaction in the Hospitality Industry
(Darya Shkodina)2025, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/abwl0/ | Hospitality Management / | Práce na příbuzné téma