Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
customer attitudeKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Customer attitude towards online marketing - case study of Amazon in three locations
(PIYUSH PIDHADIYA)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//lqbp0v// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Customer Attitude Towards online Marketing
(Ekaterina Gabikh)2014, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//6ukjk6// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Customer Prefferences Towards Online Food Delivery Services
(Olesia Hlushchenko)2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/xm5x1/ | Hospitality Management / | Práce na příbuzné téma
Customer motivations in the purchase of organic food
(Tamara Savelyeva)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11166/vsh_b_a2/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management | Práce na příbuzné téma
Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu
(Thi Nga Vo)2019, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//l40nt0// | Economics and Management / Management and Economics | Práce na příbuzné téma
Postoj zákazníků k elektromobilitě v ČR
(Vajner Vajner)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fxz18/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Development of e-commerce - analysis of customer behaviour and preferences when buying apparel
(Aleksandra Kim)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//api5de// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Strategie pro změnu postojů zákazníků ke zvolené značce
(Otakar Holubec)2024, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/aloju/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Beschwerdemanagement als zentrales Instrument der Kundenbindung
(Veronika Niščáková)2020, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vsif0h// | Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Analýza postojů zákazníků ke značkám sypaných čajů
(Lucie Chobotová)2010, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/80021 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma