Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
customer complaintsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
(Kateryna Grydasova)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tswmz/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
(Viktor Terez)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xuidp/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Proces řízení a hodnocení kvality zákaznických reklamací u dodavatele v automobilovém průmyslu
(Tomáš Balcárek)2022, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//2go0ic// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management provozu | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů managementu kvality ke snížení výskytu zákaznických reklamací ve vybraném průmyslovém podniku
(Radka Lorencová)2023, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//pdx9zy// | Průmyslové inženýrství / | Práce na příbuzné téma
Vyřizování stížností klientů ve vybrané bance
(Tomáš Jelínek)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/ox1qo/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Systém řešení zákaznických reklamací ve společnosti OSRAM Česká republika s.r.o.
(Jana Křiváková)2015, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//fzbdr1// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Beschwerdemanagement als Instrument zur Stärkung der Kundenzufriedenheit und Kundenbindung
(Adéla Prokšová)2018, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//jd0ovo// | Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma