Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
customer evaluationKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
(Petr Neuman)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81588 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Customer experience
(Andrea Brayerová)2021, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/h9iqf/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Evaluation of Marketing Communication in the Selected Company
(Lucie Frenclová)2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//urjlwb// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
CRM - Customer Relationship Management ve vybrané organizaci a jeho zhodnocení
(Vlastimil CIGOŠ)2012, Bakalářská práce, Fakulta logistiky a krizového řízení / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//43ow5j// | Ekonomika a management / Logistika a management | Práce na příbuzné téma
Návrh Customer Value pre start-up
(Bandurčinová Bandurčinová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wcxva/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Hodnocení zisku na dostihové dráze v porovnání s pořizovací cenou anglického plnokrevníka na dražbě.
(Rene Vinklarek)2020, Diplomová práce, Fakulta agrobiologie, potravinových a přírodních zdrojů / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ea1ihy// | Zootechnika / Živočišná produkce | Práce na příbuzné téma
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
(Ekaterina Mochalova)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ey28j/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku ze sektoru služeb
(Šárka Topičová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/tzbkb/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
(Miloslav Fiala)2016, Bakalářská práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/dhq29/ | Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem | Práce na příbuzné téma
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném maloobchodním podniku
(Barbora Bezvodová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/ee3p3/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma