Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
customer experienceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
(Kryštof Luňák)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/equ35/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
CX: Customer eXperience
(Klára Klimešová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//ktlq5l// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Faktory customer experience se zaměřením na místo prodeje a její aplikace u konkrétní firmy
(Anežka Kasalická)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//v3ndsd// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Customer experience v e-commerce projektu Point4me
(Michael Sázavský)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//q0tf7t// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Customer experience v oblasti B2B marketingu
(Vladimír Kurz)2022, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//4co1wx// | Management / Marketing | Práce na příbuzné téma
CX: Customer eXperience
(Mária Brydlová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//ik2y78// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Customer Experience a mapy zákaznických cest ve vybrané společnosti
(Lucie Weissová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//rm8q3f// | Magisterský program (Ing.) / | Práce na příbuzné téma
Porovnání metodických přístupů měření Customer Experience
(Matouš Kopečný)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//6pkrqp// | Magisterský program (Ing.) / | Práce na příbuzné téma
Living sustainably in the city of Prague with Greenie.com: Customer Experience design optimization
(Jan Moleš)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84813 | Management / | Práce na příbuzné téma
Optimizing customer experience with CJM in practice
(Marzhan Otarbayeva)2025, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/96402 | Informační management / | Práce na příbuzné téma