Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
customer loyaltyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Customer relationship as a key for modern marketing companies
(Diana Khakimova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yoxac/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
(Huong Thanh Duong)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fy3dl/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Customer experience (CX) in services
(Olha Hodunova)2024, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/dom9n/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
(Trupeshkumar kanubhai Patel)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//q57s6v// | Informatics / | Práce na příbuzné téma
Customer attitude towards online marketing - case study of Amazon in three locations
(PIYUSH PIDHADIYA)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//lqbp0v// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Customer satisfaction with internet banking in Kyrgyzstan
(Bermet Almazbek Kyzy)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//nhsxpf// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Brand loyalty in the restaurant industry: The importance of total customer benefit.
(Polina Shumilova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80529 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Customer Relationship as a Key for Modern Marketing Companies
(Knoel Sotomayor)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z2uet/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
Building Loyalty in Consumer Markets
(Olga Selivanova)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/22133 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Methodology of B2B Customer Segmentation in the Utilities on the Czech Market: Tool for Customer Classification into Segments
(Andrea Filová)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/28666 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma