Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
customer relationKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka
(Ester Bendová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/alag9/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka
(Jan Hraba)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wpzlw/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
(Kamila Dolejšová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v9gll/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vývoj technologie úpravy uhlí ve vztahu k požadavkům odběratele
(Kateřina Frélichová)2021, Diplomová práce, Hornicko-geologická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/144786 | Těžba nerostných surovin / | Práce na příbuzné téma
Analýza zákaznických preferencí ve vztahu k produktům a službám společnosti REX Controls, s.r.o.
(Kateřina Marková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52519 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma