Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

customer relations

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Customer satisfaction and how to measure it (case study)
 (Viktor Terez)

2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/xuidp/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma

Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
 (Evgeniia Metlushka)

2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//grofg1// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma

Analýza spokojenosti zákazníků s využíváním public relations nástrojů ve vybrané organizaci
 (Vlasta Borůvková Buková)

2018, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//1bvoab// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Public Relations k vybranému produktu společnosti AMF REECE - případová studie
 (Denisa Florusová)

2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/qrext/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Public relations a konkurenceschopnost vybrané střední školy z pohledu zákazníka - žáka a rodiče
 (Martina ČUTKOVÁ ADAMCOVÁ)

2015, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH

http://theses.cz/id//4z357c// | Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů | Práce na příbuzné téma

Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
 (Kryštof Luňák)

2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/equ35/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma

Projekt podnikovej logistiky so zameraním na riadenie dodávateľsko-odberateľských vzťahov v krízových situáciách vo firme Sauer-Danfoss, a.s.
 (Lucia MIKOLÁŠOVÁ)

2010, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//ybwksf// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma

Analýza marketingu se zaměřením na vztahy se zákazníky ve společnosti XYZ, po vzoru firmy Baťa a. s. do roku 1939.
 (Ondřej Popelka)

2021, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//skyipg// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma

Projekt zlepšení dodavatelsko-odběratelských vztahů ve vybrané organizaci
 (Martin Bednařík)

2022, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//fu2kjl// | Systémové inženýrství a informatika / Průmyslové inženýrství | Práce na příbuzné téma