Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

customer review

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
 (Jayesh Rane)

2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/l8rhw/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma

The Perceived Value and Effect of Social Media Marketing on Customer Engagement
 (Nabi Abbasaliyev)

2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/adjcy/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma

B2B customer loyalty - factors affecting customer loyalty in the food supply industry
 (Adam Valečka)

2017, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//5zapxs// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma

The Impact of Service Quality on Customer Satisfaction in the Hospitality Industry
 (Darya Shkodina)

2025, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

https://is.ucp.cz/th/abwl0/ | Hospitality Management / | Práce na příbuzné téma

Customer experience (CX) in services
 (Olha Hodunova)

2024, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/dom9n/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma

Inovace a Customer Relationship Management
 (Katarína Kubindová)

2009, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/w9axl/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma