Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
customer reviewKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
(Jayesh Rane)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/l8rhw/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
The Perceived Value and Effect of Social Media Marketing on Customer Engagement
(Nabi Abbasaliyev)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/adjcy/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
B2B customer loyalty - factors affecting customer loyalty in the food supply industry
(Adam Valečka)2017, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//5zapxs// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
The Impact of Service Quality on Customer Satisfaction in the Hospitality Industry
(Darya Shkodina)2025, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/abwl0/ | Hospitality Management / | Práce na příbuzné téma
Customer experience (CX) in services
(Olha Hodunova)2024, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/dom9n/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Inovace a Customer Relationship Management
(Katarína Kubindová)2009, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/w9axl/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma