Theses on the same topic (having an identical keyword):
customer service in b2bKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Úloha dodavatele při zefektivnění hodnototvorného procesu podniku v prostředí B2B
(Martin Lenfeld)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ur4af/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Enhancement opportunities for the Customer Service of the CIS market in the Selected Company
(Aitolkyn Abdigali)2021, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//dejpzw// | Economics and Management / Management and Marketing | Theses on a related topic
Optimization of Customer Service with Respect to Profitability and Customer Satisfaction: Case study of Hilti
(Jiří Jindrák)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/39564 | Ekonomika a management / International Management | Theses on a related topic
The Development of Mobility as a Service in China and Its Impact on Automobile Manufacturers
(Hoi Ying Wong)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77385 | Ekonomika a management / International Management | Theses on a related topic