Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

czech brand

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 25 prací)
The influence of printed humorous advertising on gender´s attention, memory, attitude toward advertising and brand. (Casse study: Libya and Czech Republic)
 (Mohammed Boubaker Mehimed Boubaker)

2015, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//gg8g92// | Management / | Práce na příbuzné téma

Employer Brand Management ve společnosti Vitesco Technologies Czech Republic s.r.o.
 (Lucie Gabrielová)

2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu

http://theses.cz/id//efwfn7// | Magisterský program EM (Ing.) / | Práce na příbuzné téma

Analysis of niche marketing in Czech skincare market with application to an emerging brand
 (Seowon Yu)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/82828 | International Business / | Práce na příbuzné téma

Perception of the Hard Rock Brand by Czech University Students
 (Ivan Polák)

2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/28663 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma

The impact of reputation on Chinese and Czech Generation Z buying decisions
 (Wei Sun)

2023, Bakalářská práce, AMBIS University / AMBIS vysoká škola, a.s.

https://is.ambis.cz/th/wqkdx/ | Business Economics and Management / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 25 prací)