Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
czech brandKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Consumer perception of the dermo cosmetics brand in the Czech Republic, Slovakia, and Hungary: case study L´Oréal Vichy
(Nikola Lomenčíková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88002 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Suggested Improvements of Instagram Brand Communication for Czech Airlines
(Tereza Bártová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85552 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Consumer perception of Urinal brand in the Czech market
(Tereza Šaberl)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80322 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Premiumization strategy for Ben & Jerry's brand in the Czech and Slovak markets
(Sylvie Rosová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91275 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Marketing Communications for White Goods range of Samsung brand in Czech Republic
(Tereza Pužíková)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//yjrjsb// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Corporate brand impact on sales to Chinese and Czech Generation Z
(Chaohang Wu)2023, Bakalářská práce, AMBIS University / AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/g14ip/ | Business Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Evaluace koncepce značky Czech Specials v kontextu gastroturistiky v ČR a komparace s dalšími vybranými gastronomickými značkami a průvodci
(Martina Rájková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92084 | Cestovní ruch / | Práce na příbuzné téma
Generation Z in the Czech labor market: what they look for in an employer brand
(Andrea Linares)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79956 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
The Perception of the PUMA Brand in the Czech Market
(Kateřina Martínková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69778 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
The Brand Ambassadors of Cosmetics Brands and Their Relevance for Generation Z on The Example of the Czech Republic
(Andrea Wimberská)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82367 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma