Theses on the same topic (having an identical keyword):
czech marketKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Market Entry Strategy of Casamundo GmbH to the Czech Market
(Veronika Zapletalová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/58447 | Ekonomika a management / International Management | Theses on a related topic
Comparison of Brand Images of Cola Drinks on the Czech Market among Millennials
(Ekaterina Rumiantceva)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88453 | Management / | Theses on a related topic
Strategic analysis - Kofola ČeskoSlovensko a.s. on Czech Market
(Grigory Abionyan)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80454 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Theses on a related topic
Opportunities and risks of exporting Romanian wine to the Czech market
(Aneta Válkyová)2019, Diplomová práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//kp5ica// | Regional Development / Socioeconomic and Environmental Development of Regions | Theses on a related topic
Purchasing Behaviour of Generation Z within Cosmetics Industry in the Czech Market
(Veronika Medková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92285 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
The Impact of the Covid 19 Pandemic on Maybelline New York’s Brand Strategy in the Czech Market
(Terézia Grelnethová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84557 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Green brands’ marketing strategies and their effects on green purchase intention: The case of Czech market
(Ülkem Altunbulak)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91014 | International Business - Central European Business Realities / | Theses on a related topic
Expansion Strategy of the Event & Travel Agency Edison into the Czech Market
(Diana Žanonyová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92510 | International Business / | Theses on a related topic
Implementation of sustainable marketing methods within the context of the Czech market
(Adéla Rašková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92713 | Multimédia v ekonomické praxi / | Theses on a related topic
Consumer perception of Urinal brand in the Czech market
(Tereza Šaberl)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80322 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic