Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
damske modni znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Dámská módní značka a emoční marketing
(Veronika Hasalíková)2015, Bakalářská práce, Fakulta textilní / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//xh8mn1// | Textil / Textilní marketing | Práce na příbuzné téma
Dámská módní kolekce vytvořena na základě spolupráce se značkou
(Monika Říhová)2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//0aqcjg// | Výtvarná umění / Multimédia a design - Design obuvi | Práce na příbuzné téma
Analýza potenciálních zákazníků při vstupu české módní značky na zahraniční trh
(Zita Mickertsová)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/117953 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Plus size modelky a inkluzivní marketing v marketingové komunikaci dámských módních značek.
(Patricie Valíčková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//fqdmpr// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vytvoření dámské luxusní kolekce s použitím tradičních obuvnických technik
(Pavel Ochonský)2024, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//shz4g2// | Multimédia a design / Design obuvi | Práce na příbuzné téma
Budovanie značky v oblasti ručnej výroby módnych doplnkov
(Veronika Jarošová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72622 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Jak značky dámské módy bojují proti genderové nerovnoprávnosti pomoci reklamy
(Olga Dzigunova)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//qa2o7t// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma