Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

der marketing-mix

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 18 prací)
Der Marketing-Mix der Firma dm-drogerie markt GmbH and Co. KG
 (Denisa KUNYTOVÁ)

2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

http://theses.cz/id//g4iula// | Filologie / Němčina ve sféře podnikání | Práce na příbuzné téma

Der Marketing-Mix der Firma SOLES 2 WALK
 (Martina DOLEŽALOVÁ)

2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

http://theses.cz/id//sygbby// | Filologie / Němčina ve sféře podnikání | Práce na příbuzné téma

Der Marketing-Mix der Marke Bübchen
 (Hana HOLÍKOVÁ)

2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

http://theses.cz/id//ov2hzw// | Filologie / Němčina ve sféře podnikání | Práce na příbuzné téma

Der Marketing-Mix der Firma Lomax
 (Adéla KLIMOVIČOVÁ)

2010, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

http://theses.cz/id//ulpt21// | Filologie / Němčina ve sféře podnikání | Práce na příbuzné téma

Der Marketing-Mix der Firma TON a.s.
 (Jana PATEROVÁ)

2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

http://theses.cz/id//ai1wdf// | Filologie / Němčina ve sféře podnikání | Práce na příbuzné téma

Möglichkeiten der Expansion auf den deutschsprachigen Markt am Beispiel der Firma Valašský pivovar v Kozlovicích
 (Sára KOKEŠOVÁ)

2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

http://theses.cz/id//6ki8lv// | Německá filologie / Německá filologie - Němčina pro odbornou a profesní komunikaci | Práce na příbuzné téma

Analyse der Marketingkommunikation zur optimalen Positionierung der Marke eines ausgewählten Unternehmens
 (Michal Ťavoda)

2016, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//ch9qd8// | Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma

Die Marketingstrategien der Kleinbetriebe in der Tschechischen Republik am Beispiel der Firma UVB TECHNIK GmbH
 (Andrea TEJZROVÁ)

2011, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

http://theses.cz/id//i3o51n// | Filologie / Němčina ve sféře podnikání | Práce na příbuzné téma

Werbestrategien der Firma BMW - Eine kontrastive Analyse am Beispiel Deutschlands und der Tschechischen Republik
 (Michaela MIŽIČOVÁ)

2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

http://theses.cz/id//uxauv3// | Filologie / Němčina ve sféře podnikání | Práce na příbuzné téma

Analyse der Kundenzufriedenheit in der Firma PP AUTOCENTRUM, s. r. o.
 (Monika Sloveňáková)

2015, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//keanht// | Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 18 prací)