Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
der marketing-mixKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Der Marketing-Mix der Firma dm-drogerie markt GmbH and Co. KG
(Denisa KUNYTOVÁ)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//g4iula// | Filologie / Němčina ve sféře podnikání | Práce na příbuzné téma
Der Marketing-Mix der Firma SOLES 2 WALK
(Martina DOLEŽALOVÁ)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//sygbby// | Filologie / Němčina ve sféře podnikání | Práce na příbuzné téma
Der Marketing-Mix der Marke Bübchen
(Hana HOLÍKOVÁ)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//ov2hzw// | Filologie / Němčina ve sféře podnikání | Práce na příbuzné téma
Der Marketing-Mix der Firma Lomax
(Adéla KLIMOVIČOVÁ)2010, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//ulpt21// | Filologie / Němčina ve sféře podnikání | Práce na příbuzné téma
Der Marketing-Mix der Firma TON a.s.
(Jana PATEROVÁ)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//ai1wdf// | Filologie / Němčina ve sféře podnikání | Práce na příbuzné téma
Möglichkeiten der Expansion auf den deutschsprachigen Markt am Beispiel der Firma Valašský pivovar v Kozlovicích
(Sára KOKEŠOVÁ)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//6ki8lv// | Německá filologie / Německá filologie - Němčina pro odbornou a profesní komunikaci | Práce na příbuzné téma
Analyse der Marketingkommunikation zur optimalen Positionierung der Marke eines ausgewählten Unternehmens
(Michal Ťavoda)2016, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ch9qd8// | Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Die Marketingstrategien der Kleinbetriebe in der Tschechischen Republik am Beispiel der Firma UVB TECHNIK GmbH
(Andrea TEJZROVÁ)2011, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//i3o51n// | Filologie / Němčina ve sféře podnikání | Práce na příbuzné téma
Werbestrategien der Firma BMW - Eine kontrastive Analyse am Beispiel Deutschlands und der Tschechischen Republik
(Michaela MIŽIČOVÁ)2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//uxauv3// | Filologie / Němčina ve sféře podnikání | Práce na příbuzné téma
Analyse der Kundenzufriedenheit in der Firma PP AUTOCENTRUM, s. r. o.
(Monika Sloveňáková)2015, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//keanht// | Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma