Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
desk.Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Integrace cloudového service desk řešení s IP telefonními službami
(Vendula Filipcová)2019, Diplomová práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/136141 | Informační a komunikační technologie / Telekomunikační technika | Práce na příbuzné téma
Nasazení agilních a štíhlých principů v oblasti řešení ITIL Service Desk
(Zdeněk FUCHS)2016, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//g2ijgy// | Informatika / Informační systémy | Práce na příbuzné téma
Aplikační programové rozhraní pro ITIL Service Desk systémy
(Pavel Širůček)2016, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//c64f10// | Informační technologie / | Práce na příbuzné téma
Založení podnikatelského subjektu DESK - FORM a.s.
(Lucie Libovická)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s16gc/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Analýza a návrh optimalizace provozu Service Desk s využitím BI
(Petr Gregor)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/34835 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma
Are the principles of ITIL service desk applicable to the environment of SME?
(Yauheni Semianenka)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/38544 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma
Service Desk z pohledu statistiky
(Jana Kabátková)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/19778 | Kvantitativní metody v ekonomice / Statistické a pojistné inženýrství | Práce na příbuzné téma
Analýza výkonnosti pracovníků na Service Desk
(Táňa Matějeková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/41303 | Aplikovaná informatika / Podniková informatika | Práce na příbuzné téma
Service desk – systém rešení požadavků
(Martin Hermann)2013, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/101063 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Práce na příbuzné téma
Posouzení efektivnosti Service Desk aplikace a návrh změny
(Kateřina Navrátilová)2013, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//pd6958// | Systémové inženýrství a informatika / | Práce na příbuzné téma