Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
destinace turismuKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Netradiční produkt turismu jako prostředek zvýraznění atraktivity destinace
(Jolana Píčová)2016, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB9319 | Ekonomika a management / Management cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Branding turistické destinace - Česká republika - v průběhu času
(Jitka Podzemská)2017, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12047/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Netradiční produkt turismu jako prostředek zvýšení atraktivity destinace
(Romana Sedlatá)2018, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB10908 | Ekonomika a management / Management cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Netradiční produkt turismu jako prostředek zvýraznění atraktivity destinace
(Magdalena Vojtičková)2015, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB7246 | Ekonomika a management / Management cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma