Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

destinace turismu

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 24 prací)
Netradiční produkt turismu jako prostředek zvýraznění atraktivity destinace
 (Jolana Píčová)

2016, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eB9319 | Ekonomika a management / Management cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma

Branding turistické destinace - Česká republika - v průběhu času
 (Jitka Podzemská)

2017, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze

http://is.vsh.cz/th/12047/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma

Netradiční produkt turismu jako prostředek zvýšení atraktivity destinace
 (Romana Sedlatá)

2018, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eB10908 | Ekonomika a management / Management cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma

Netradiční produkt turismu jako prostředek zvýraznění atraktivity destinace
 (Magdalena Vojtičková)

2015, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eB7246 | Ekonomika a management / Management cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 24 prací)