Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
destinacni produkty a marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Destinační management a marketingové využití regionálních produktů a místních specialit
(Tereza Stejskalová)2016, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB8363 | Ekonomika a management / Management cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Destinační management a marketingové využití regionálních produktů a místních specialit
(Iveta Romančáková)2017, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB9501 | Ekonomika a management / Management cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Místní a regionální produkty a jejich role v podpoře rozvoje cestovního ruchu na Mělnicku
(Dana Jandová)2018, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB10984 | Ekonomika a management / Management cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Destinační management a marketingové využití regionálních produktů a místních specialit
(Markéta Krásová)2017, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB9546 | Ekonomika a management / Management cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Analýza a hodnocení využitelnosti potenciálu destinace pro tvorbu konkurenceschopného produktu turismu
(Gabriela Kutheilová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/iawdg/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Veřejná podpora tvorby produktů cestovního ruchu a marketingu destinací
(Kateřina Kozáková)2011, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/y3unk/ | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa | Práce na příbuzné téma
Identifikace změn v ekonomice a marketingu turismu
(Anastassiya Kushenova)2022, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vsh.cz/th/grv4n/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Organizační a procesní aspekty tvorby a propagace produktu cestovního ruchu (na příkladu cykloturistiky v JMK)
(Martina Jaňurová)2015, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z083z/ | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Komparace destinačního managementu Itálie a Francie
(Jakub Lesniak)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h4nn8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Destinační management a nástroje jeho komunikace
(Caroline Suzanne Karda)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l2wnn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma