Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
destination brandKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The project of improving brand strategy of the Czech Republic as a tourist destination
(Arsen Samvel Jomardyan)2017, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//0af4qk// | Economics and Management / Management and Marketing | Práce na příbuzné téma
International Student Recruitment, Brand Amplification, and Student Retention Initiatives in Higher Education
(Deepak Sunil Kumar)2024, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/lymbh/ | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Postavení značky Libereckého kraje v online prostředí
(Anna Bartošová)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//m3kvt9// | Ekonomika a management / Ekonomika a management služeb - Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Budování dobrého jména turistické destinace pomocí nástrojů Public Relations
(Martina Ottová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/81907 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Projekt rebrandingu destinační značky České republiky: příčiny, průběh a srovnání s destinační značkou Slovinsko
(Markéta Diblíková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/39077 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Destinační značka Řecka a její role ve vnímání image země
(Lenka Vejražková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46438 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza brandu turistické oblasti Toulava
(Kateřina Kafková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79261 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Destinační management a marketingová značka na podporu propagace venkovských oblastí
(Zdeněk PITNER)2016, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//9y7m6j// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Maďarsko - značka země, destinace a její vliv na vnímání mezi českými obyvateli
(Dominika Blahútová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/70263 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma