Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
destination preferencesKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Influence of Social Media Platforms on Tourism Development in India: Building Reputation through Attractive Destinations
(Roshan Paul)2024, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/kfynm/ | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelské preference zvolené skupiny českých spotřebitelů při výběru destinace v cestovním ruchu
(Kristina Bartošová)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//nzq29i// | Veřejná správa a regionální rozvoj / | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelské preference zvolené skupiny českých spotřebitelů v rámci výběru destinace v cestovním ruchu
(Lucie Harvánková)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//mfju0h// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma