Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

destination preferences

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Influence of Social Media Platforms on Tourism Development in India: Building Reputation through Attractive Destinations
 (Roshan Paul)

2024, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/kfynm/ | Business Administration / | Práce na příbuzné téma

Spotřebitelské preference zvolené skupiny českých spotřebitelů při výběru destinace v cestovním ruchu
 (Kristina Bartošová)

2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//nzq29i// | Veřejná správa a regionální rozvoj / | Práce na příbuzné téma

Spotřebitelské preference zvolené skupiny českých spotřebitelů v rámci výběru destinace v cestovním ruchu
 (Lucie Harvánková)

2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//mfju0h// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma