Theses on the same topic (having an identical keyword):
development of advertisingKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
The Role of Advertising in the Development of Communities and Society
(Jeyhun Khakipur)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qeok7/ | Marketing Communication / | Theses on a related topic
The role of advertising in the development of communities and society
(Ekaterina Guseva)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cw27s/ | Marketing Communication / | Theses on a related topic
Trends in Development of Advertising Language in the United States of America
(Vojtěch DUDA)2013, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//kinzff// | Filologie / Anglická filologie | Theses on a related topic
The role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
(Gabriela Kratochvílová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dc9ov/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Advertising Coca-Cola: Development of Language and Style in Advertising Texts of the Coca-Cola Company
(Barbora BLAŽKOVÁ)2009, Diplomová práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//jfpm5g// | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka pro SŠ - Učitelství hudební výchovy pro SŠ | Theses on a related topic
Historical and present use of emotions in advertising
(Daliya Khussainova)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ti43c/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
(Svetlana Soloveva)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t6a93/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Native advertising – keď sa reklama začne skrývať
(Peter Hrnčiar)2015, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/es4kq/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Theses on a related topic
The development of language means in advertising in the US
(Eva MARINČÁKOVÁ)2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//93ovzm// | Humanitní studia / Anglická filologie - Aplikovaná ekonomická studia | Theses on a related topic
Advertisement - new phenomenon of communication
(Elena Stupnikova)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uejeq/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic