Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

digital promotion

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

INCREASING THE COMPETITIVENESS OF ENTERPRISES USING DIGITAL FUNCTION OF PRODUCT PROMOTION
 (Angelina Bespalykh)

2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//bjz0ve// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma

Typografická úprava a ilustrace knihy včetně její propagace prostřednictvím digitálních médií
 (Nora Václavová)

2015, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/e13l1/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Influence of advertising and promotion on consumer behaviour in India
 (Shubham Prakash)

2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//mjmg7l// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma

The role of the digital media for the commercialization of products and services in Venezuela
 (Sarkis Agobian Melkonian)

2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//3i9dse// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma

Využití digitálního marketingu v propagaci cloudové BPM platformy
 (Josef Buryan)

2015, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/kjql4/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Práce na příbuzné téma

Vliv trendů v digitální komunikaci na propagaci univerzitních sportovních týmů v České republice
 (Andrea Gašparová)

2024, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//u7gmw4// | Management a marketing / Marketing management | Práce na příbuzné téma

Využití digitálního marketingu v propagaci drobných vzdělávacích subjektů pro oblast HR
 (Ondřej Sukup)

2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//r1fdyl// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma

Analýza propagace firmy zaměřená na digitální marketing a sociální média
 (Nela Čtvrtečková)

2021, Diplomová práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eM6767 | Informační management / | Práce na příbuzné téma

Digitální manipulace ve vizuální propagaci: Skepticismus a důvěra v marketingová sdělení
 (Vendula Hlinomazová)

2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/92662 | Management / | Práce na příbuzné téma