Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

digitalni hra

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 21 prací)
Digitální hra - umění, nebo řemeslo?
 (Petr Eric Hofmann)

2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/qw8h0/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Úniková hra jako motivační prvek ve výuce matematiky na 1. stupni ZŠ
 (Klára ŽŮRKOVÁ)

2024, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//m6rnrp// | Učitelství pro 1. stupeň základní školy / | Práce na příbuzné téma

Implementace digitální hry Assassin’s Creed: Odyssey do výuky dějepisu na střední škole
 (Michal Bednář)

2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/sbq23/ | Učitelství historie pro střední školy / | Práce na příbuzné téma

Informační role hudby v digitální hře
 (Martin Kasper)

2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/e8cb3/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma

Využití potenciálu herních komunit při vývoji digitální hry podle příkladu Age of Empires II
 (Daniel Švancara)

2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/xetmf/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma

Vývoj fiktivních postav pro digitální hry
 (Vanessa Palčovičová)

2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/nzdvp/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Soundwalking ve virtuálním prostředí digitálních her a jeho možnosti podoby pro virtuální město Lost Heaven české hry Mafia
 (Kristýna Mechová)

2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/kzrci/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Analýza změny příběhu a uživatelské responze při změně média mezi knihou a digitální hrou - Assasin's Creed
 (Michael Franěk)

2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/fgned/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Narativní nástroje digitální hry (na příkladu série Gothic)
 (František Ráab)

2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/jy1h3/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Digitální hry ve světě umění: specifika herního média v diskurzu estetických teorií
 (Dominik Jícha)

2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/lqs6k/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 21 prací)