Theses on the same topic (having an identical keyword):
digitalni analytikaKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Digitální analytika s využitím nástroje Adobe Analytics
(Roman Gazárek)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72801 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Theses on a related topic
GDPR v digitální analytice
(Miroslav Kolařík)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81203 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Theses on a related topic
Návrh a implementace online kurzu pro výuku datové analytiky
(Kryštof Davídek)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xzmyx/ | Informační studia a knihovnictví / | Theses on a related topic
Měření informačního chování uživatelů výzkumné infrastruktury FF MU: Metriky webové analytiky
(Dominik Zaplatílek)2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/n5tfd/ | Informační studia a knihovnictví / | Theses on a related topic
Aplikace marketingové atribuce v digitálních kampaních
(Tomáš Vojta)2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jm1xq/ | Informační studia a knihovnictví / | Theses on a related topic
Formální analýza digitálních her
(Michal Straka)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/k0nkd/ | Teorie interaktivních médií / | Theses on a related topic
Marketing digitálních her
(Zdeněk Záhora)2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/k5x82/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic
Strategie komunikace pro digitální tvůrce v oblasti gastronomie
(Miluše Ramešová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94863 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Theses on a related topic
Nástroje digitálního marketingu v diskurzu teorie nových médií
(Barbora Kašparová)2013, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/e6hji/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Theses on a related topic