Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
digitalni brandingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Farmers Markets as a Strategic Tool in Municipality Branding
(Marek Matějka)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c1ksy/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Plánování značky Galbani a nastavení strategií pro její digitální marketing
(Jan Eršek), absolventská práce, CEDUK - VOPŠ Vyšší odborná škola s. r. o.
• http://theses.cz/id//z93wny// | 63-41-N / 33 Digitální marketing | Práce na příbuzné téma
Elektronická média a jejich využití pro nation branding na příkladu českého národního portálu
(Lucie Králová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75265 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní politika a diplomacie | Práce na příbuzné téma
Branding – Its History and New Challenges
(Anhelina Luniova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dvrnr/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Branding a propagace galerie plastik hořice
(Tomáš Gregor)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//uvqfyd// | Výtvarná umění / Multimédia a design - Digitální design | Práce na příbuzné téma
Branding – its history and new challenges
(Natella Vojtkova)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nrr9p/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
Digitální diplomacie malých států: případová studie Nového Zélandu
(Gabriela Šebetková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83031 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní studia - diplomacie | Práce na příbuzné téma
Branding a UI/UX technologického start upu
(Tomáš Trlíček)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//4lq9vy// | Vizuální tvorba / | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing značky Lumene
(Barbora Hudečková)2021, Bakalářská práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//w5ewqx// | Regionální rozvoj / | Práce na příbuzné téma
Digitální aktivace značky
(Milan Fořt)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zt150/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma