Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

digitalni hry

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 20 prací)
Systém výběru vhodných spoluhráčů pro digitální verzi hry Krycí jména
 (Jiří Doušek)

2018, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/j1wmu/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Vývoj digitální hry s monetizačním modelem
 (Marek Fux)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/86386 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Virtuální hráčské komunity: případová studie komunity hry Minecraft
 (Filip Šelong)

2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/mhrcz/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma

Střih a tvorba teaserů pro digitálni hry
 (Tomáš Bucher)

2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//jods92// | Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Střihová skladba | Práce na příbuzné téma

Materiální a abstraktní limitní faktory game designu a jejich vliv na popularitu hry v rámci hráčské komunity
 (Filip Daňhel)

2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/o21vp/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Game-based learning: Návrh edukativní počítačové hry
 (Renáta Šajnarová)

2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/onpes/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma

Dizajn a funkcia psychologického prostredia, tzv. „atmosféry“, v médiu digitálnej hry
 (Katarína Bazelová)

2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/yebn4/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Počítačové hry a jejich vliv na kreativní digitální tvorbu
 (Marcela Pernicová)

2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/mtbb6/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Game-based learning: Příklady dobré praxe a návrh výukové počítačové hry
 (Filip Šelong)

2012, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/pmopp/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma

Převod pravidel deskové hry do digitální podoby
 (Tomáš Sládek)

2015, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/gp5in/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 20 prací)