Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
digitalni hudbaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Digitální hudba na českém on-line trhu
(Karel Matějček)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/41640 | Aplikovaná informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma
Digitální hudba a její distribuce
(Jan Rada)2013, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//3ke7b4// | Informatika / | Práce na příbuzné téma
Jaký je vztah posluchačů k hudbě? Aktuální podoby marketingu hudby v digitální době.
(Eliška Drkalová)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vktyv/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Výhody a nevýhody DIY přístupu českých rockových souborů k digitální distribuci hudby
(Jan Lafek)2024, Diplomová práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění
• https://is.jamu.cz/th/dwlb7/ | Hudební produkce / | Práce na příbuzné téma
Srovnaní oceňovacích schémat při prodeji digitální hudby
(Soňa Jakubová Niedermayerová)2015, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nfr0h/ | Ekonomické teorie / Ekonomie | Práce na příbuzné téma
Informační role hudby v digitální hře
(Martin Kasper)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/e8cb3/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Digitalizovaná hudba a její posluchači
(Zdeněk Okáč)2011, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jdwov/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Změna chování spotřebitele po nástupu legální digitální distribuce hudby
(Vojtěch Sedlák)2017, Diplomová práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/uq7gk/ | Hudební umění / Hudební produkce | Práce na příbuzné téma
Hudba ako novodobý kultúrny a kreativny fenomen
(Edgar Cangama)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//ot58t8// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Digitální distribuce hudby
(Daniel Matoušek)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fsrdu/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma