Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
digitalni nastrojKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
(Michaela Lukešová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w5g7r/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení brand experience
(Ha Vi Phanová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//ry0w2n// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Webové stránky jako digitální nástroj pro výuku informatiky na základní škole
(Martin Šalda)2024, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB15174 | Učitelství praktického vyučování / | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing jako nový nástroj komunikačního mixu integrované marketingové komunikace
(Nataliia Bundziak)2019, Bakalářská práce, Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
• http://theses.cz/id/ufjqp6/ | Ekonomika a management / Marketing a management | Práce na příbuzné téma
Digitální transformace jako nástroj odstraňovaní překážek fungování vnitřního trhu Evropské unie na příkladu České republiky
(Šárka Pastuszková)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153185 | Aplikovaná ekonomie / Mezinárodní ekonomické vztahy | Práce na příbuzné téma
Digitální gramotnost zaměstnanců vybrané firmy
(Iveta Kašpárková)2024, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/z7bqt/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Digitální komunikace jako nástroj kulturního turismu se zaměřením na galerie a muzea
(Vendula Gregorovičová)2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//7e2zsn// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Digitální PCR jako nástroj pro sledování reziduální nemoci na základě detekce molekulárních markerů asociovaných s patogenezí vybraných hematologických chorob
(Lucie FRYŠTÁKOVÁ)2022, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//fqwbjk// | Biologie / Experimentální biologie | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení Brand experience
(Radim Zacios)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//959x8a// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing jako nástroj ke zlepšení brand experience
(Pavla Kocmanová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//y5vh89// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma