Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
digitalni reklamyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Úspěšná strategie PPC reklamy a reklamy na sociálních sítích v platformách Facebook a Google
(Lukáš Kossakowski)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79470 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Role venkovní reklamy v ČR a její předpokládaný budoucí vývoj
(Ondřej Šoupal)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//98tfmi// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ
(Anna Pizúrová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//ciwgjt// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
(David Hubáček)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/p9304/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Analýza efektivnosti outdoorové a indoorové digitální reklamy ve Zlínském kraji
(Michaela MASNEROVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//qztux7// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Mobilní (r)evoluce - Význam mobilní reklamy v rámci digitální komunikace
(Zdeněk Jankovič)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//3tqlrv// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Personalizace reklamy v digitálních médiích: Analýza prostředků, kterými média sledují chování uživatelů
(Vít Holubovský)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kynf8/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
(Lenka Weberová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/olw6b/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Význam programatického nákupu v digitální reklamě na českém trhu
(Viola Vongrejová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82105 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Právní regulace reklamy na kojeneckou výživu
(Michaela Bínová)2023, Bakalářská práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/r6jb2/ | Obchodněprávní studia / | Práce na příbuzné téma