Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
directxKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Zobrazení stínů ve scéně s využitím knihovny DirectX
(Jozef Kobrtek)2016, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//tpulb1// | Informační technologie / | Práce na příbuzné téma
Využití knihoven Managed DirectX pro tvorbu počítačových her
(Vojtěch Přehnal)2008, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dznsa/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Mobilní navigace v prostředí DirectX
(Pavel Dvouletý)2010, Diplomová práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/78662 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Práce na příbuzné téma
Tvorba 3D grafické knihovny v Object Pascalu s použitím technologie DirectX
(Libor HRABOVSKÝ)2012, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//vl7d5q// | Specializace v pedagogice / Informační technologie ve vzdělávání | Práce na příbuzné téma
Pixel shader jako prostředek počítačové grafiky v DirectX
(Jozef LIPOVSKÝ)2013, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//roouub// | Informatika / Informační systémy | Práce na příbuzné téma