Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
display reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Rozšířená realita jako nástroj grafického designu v display reklamě
(Vendula Karlíčková)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lvk74/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
The Effectiveness of Programmatic Advertising Compared to the Classical Display Advertising: The Case of ABRA Software
(František Vondrák)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89960 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Mediální plánování a programatický nákup reklamy
(Iveta Plachká)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jnh3k/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma