Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
domaci znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová strategie značky ETA
(Ivana Seidlová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/igl6n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Evaluace koncepce značky Czech Specials v kontextu gastroturistiky v ČR a komparace s dalšími vybranými gastronomickými značkami a průvodci
(Martina Rájková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92084 | Cestovní ruch / | Práce na příbuzné téma
Expanze české kosmetické značky na francouzský trh
(Barbora Nováček Látalová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//tn8mvo// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketing hokejové značky
(Vladyslav Sljusarčuk)2019, Bakalářská práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//mj2y2q// | Ekonomika a management / Globální podnikání a management | Práce na příbuzné téma
Inovace strategie budování značky MORA na českém a slovenském trhu
(Pavlína BÁTKOVÁ)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//omivm1// | Humanitní studia / Španělská filologie - Aplikovaná ekonomická studia | Práce na příbuzné téma
Budování značky ProSpolužáky.cz na zahraničních trzích
(Aneta Pazderková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/68830 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Komunikace značky kvality KLASA
(Klára Janečková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/swwld/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Pozice českých značek kosmetiky na domácím a zahraničním trhu
(Daniela Žikovská)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85840 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingové komunikace značky Philips
(Daniela Hanušová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80593 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelský etnocentrismus jako strategický nástroj pro rozvoj hodnoty domácích značek v rozvojových zemích
(WANNINAYAKE MUDIYANSELAG WANNINAYAKE)2013, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//j7qwyt// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma