Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
dospivajici generaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Sociální reklama a současná dospívající generace
(Jana Kupská)2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//jtc267// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Percepce sociální reklamy u dospívající generace
(Aneta Capková)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//t990mt// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Žebříček hodnot u současné dospívající generace
(Martina Kadlecová)2022, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//uq1lxn// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Environmentalismus a dospívající generace
(Matouš Krejčiřík)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//8kqrlt// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Trapová kultura v Česku, a jak ovlivňuje nákupní chování generace Z
(Ema Buršíková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//u7du0j// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Sociální reklama a současná dospívající generace
(Marcela Mráčková)2019, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//l0lefp// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Povědomí o neziskových organizacích u dospívající generace
(Veronika Brožová)2019, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ltvc28// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Hodnotová orientace současné dospívající generace
(Klára Pavelková)2019, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//6iuh8r// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Sociální reklama zaměřená na prevenci před návykovými látkami u dospívající generace
(Jiří Holub)2019, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//a3zksj// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Hodnotový systém a volnočasové aktivity současné dospívající generace
(Eva ŠÍMOVÁ)2011, Diplomová práce, Cyrilometodějská teologická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//xd3nor// | Teologie / Křesťanská výchova | Práce na příbuzné téma