Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

dove

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 12 prací)
Kampaň za skutečnou krásu značky Dove a vliv médií na současný kult krásy
 (Linda HODÍKOVÁ)

2009, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//q7nfzv// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Proměna ideálu ženské krásy v současných online reklamních kampaních
 (Romana Bocková)

2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/owjmv/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 12 prací)