Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
drogisticke vyrobkyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Aplikace formální konceptuální analýzy pro vybrané materiály vznětlivosti drogistických a plastových LV výrobků
(Jarmila Bobysudová)2022, Diplomová práce, Fakulta aplikované informatiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//nnhsck// | Bezpečnostní technologie, systémy a management / Bezpečnostní technologie | Práce na příbuzné téma
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s drogistickým zbožím
(Zdeňka Večerková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/i61b2/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma
Možnosti úspor plastů používaných na primární obaly výrobků spotřební chemie
(Kateřina Hromadníková)2020, Bakalářská práce, Fakulta chemicko-technologická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//aatqip// | Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků | Práce na příbuzné téma
Analýza chování spotřebitele na trhu drogistických privátních značek
(Polina Syrtsova)2012, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/95158 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza konkurence na trhu drogistických prodejen
(Eliška Císařová)2011, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/84882 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Hodnocení merchandisingových aktivit v drogistických prodejnách
(Diana Benešová)2011, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/85950 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání značky na trhu s drogistickým zbožím
(Kristýna Stroková)2015, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/107724 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma