Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

dum umeni

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 22 prací)
Muzeum branding: případové studie Národní galerie Praha, Dům umění Brno a Západočeskou galerii v Plzni
 (Barbora Doubková)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/83592 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma

Jiné umění v Domě umění: Koncepce nevýstavní činnost DUMB ve dvou vybraných obdobích
 (Petra Šmejdová)

2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/zbrom/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Nová média v galerii. Případová studie Domu umění města Brna
 (Michaela Trňáková)

2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/nv995/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Spolek Dům umění v Ostravě a Rudolf Helbich
 (Jana Grenová)

2010, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/qer0j/ | Historické vědy / Muzeologie | Práce na příbuzné téma

T: JANA VRÁNOVÁ – 50 let kurátorské praxe v Domě umění města Brna a realizované fotografické výstavy (1972–2022)
 (Martina Koubková)

2023, Bakalářská práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/u2tbi/ | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Tvůrčí fotografie | Práce na příbuzné téma

Strategie komunikace s fanouškem na sociálních sítích Moravské galerie v Brně a Domu umění města Brna
 (Michaela Křivá)

2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/w73ik/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Transformace výstavních prostor novými médii. Dům umění města Brna
 (Hana Plochová)

2010, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/pamol/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Marketingová strategie a marketingový mix pro Dům umění města Brna
 (Eva Hájková)

2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/d2vcf/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Fenomén umění ve veřejném prostoru na příkladu přehlídky Brno Art Open
 (Sabina Beranová)

2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/geyq4/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Dům umění a folkloru v Kyjově
 (Lucie Kočí)

2014, Diplomová práce, Fakulta stavební / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/105474 | Architektura a stavitelství / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 22 prací)