Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
duvera spotrebiteluKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Dopady greenwashingu na nákupní intence a důvěru spotřebitelů ve značku v cestovním ruchu
(Martin Kučaba)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92607 | Management / | Práce na příbuzné téma
Vnímání privátních značek u spotřebitelů v Jihomoravském kraji
(Martina Chládková)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//hjwcrq// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Zkušenosti českých spotřebitelů s právní úpravou a pravidly nákupu v zahraničních internetových obchodech
(Kateřina NOVÁKOVÁ)2025, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//lc8aoh// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Segmentace spotřebitelů na trhu udržitelné módy
(Milan Ščibráni)2025, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/156274 | Marketing / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Hodnocení důvěry spotřebitelů v certifikaci biopotravin
(Marie Sojková)2015, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//4vcqia// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Source credibility a její faktory ovlivňující důvěru spotřebitele vůči influencerům
(Martin Čarek)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94508 | Management / | Práce na příbuzné téma
Vnímání machiavelistických technik spotřebiteli a jejich vztah s chování v digitálním prostředí
(Klára Prokešová)2025, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/gypfe/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Dopad vlivu sociálních médií na chování spotřebitelů: Srovnávací studie mezi tradičními a digitálními marketingovými strategiemi
(Michaela Máziková)2025, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/w5t0o/ | Mezinárodní management a marketing / | Práce na příbuzné téma