Theses on the same topic (having an identical keyword):

duvera spotrebitelu

Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate

Dopady greenwashingu na nákupní intence a důvěru spotřebitelů ve značku v cestovním ruchu
 (Martin Kučaba)

2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/92607 | Management / | Theses on a related topic

Vnímání privátních značek u spotřebitelů v Jihomoravském kraji
 (Martina Chládková)

2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//hjwcrq// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Theses on a related topic

Zkušenosti českých spotřebitelů s právní úpravou a pravidly nákupu v zahraničních internetových obchodech
 (Kateřina NOVÁKOVÁ)

2025, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH

http://theses.cz/id//lc8aoh// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic

Segmentace spotřebitelů na trhu udržitelné módy
 (Milan Ščibráni)

2025, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/156274 | Marketing / Marketing a obchod | Theses on a related topic

Hodnocení důvěry spotřebitelů v certifikaci biopotravin
 (Marie Sojková)

2015, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//4vcqia// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Theses on a related topic

Source credibility a její faktory ovlivňující důvěru spotřebitele vůči influencerům
 (Martin Čarek)

2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/94508 | Management / | Theses on a related topic

Vnímání machiavelistických technik spotřebiteli a jejich vztah s chování v digitálním prostředí
 (Klára Prokešová)

2025, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.

https://is.ambis.cz/th/gypfe/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic

Dopad vlivu sociálních médií na chování spotřebitelů: Srovnávací studie mezi tradičními a digitálními marketingovými strategiemi
 (Michaela Máziková)

2025, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

https://is.ucp.cz/th/w5t0o/ | Mezinárodní management a marketing / | Theses on a related topic